LEARNING JOURNAL



Una part molt important de l’aprenentatge sempre ha sigut la assimilació i conscienciació del propi aprenentatge i evolució per part de l’aprenent. El nostre alumnat ho té clar, però son conscients del seu propi aprenentatge?

Fa un mes, l’alumnat de 4rt d’Educació ho vàrem comprovar. Participàrem en una activitat grupal a les nostres respectives classes on recordàrem  y posar en comú totes les experiències educatives que havíem viscut a Florida Universitària de la mà dels nostre professorat.

 Va ser un experiència molt profitosa on poguérem tornar enrere per compartir records, opinions i valoracions. Un espai en el qual, mitjançant el diàleg obert i el treball grupal, recopilàrem tot allò que consideràrem important per a la nostra formació i aquelles competències que desenvolupàrem al llarg d’aquests anys.

A més, tinguérem la sort d’intercanviar els nostres punts de vista amb les diverses perspectives de les nostres companyes i companys del curs d’Adaptació al Grau, veritables mestres amb vivències diferents que aportaren les seues crítiques positives i negatives respecte al nostre model. Crítiques constructives que tindrem en compte i ens ajudaran a créixer com a persones i futurs i futures mestres .

Resulta graciós veure com qui va ser el nostre gran enemic, l’innomenable Projecte Integrat, avui forma una part molt important de les nostres vides i ho acceptem com a tal. Com aquelles inseguretats s’han convertit en noves fortaleses, com aquelles errades ara son aprenentatges i com aquells problemes i conflictes impossibles no pareixen tan complexos quan tornem la vista enrere. Per què com diu la dita, l’experiència és un grau.Image

Image

Deja una respuesta