Al llarg del passat dimarts 19 i dimarts 26 de gener, l’alumnat del Màster de Secundària de Florida Universitària ha rebut un Seminari sobre la metodologia de treball per projectes que es realitza a Florida Secundària.
El Seminari té l’objectiu d’explicar quin ha estat el procés d’innovació seguit al centre fins arribar al moment actual i les diferents modalitats de projectes que es realitzen a l’etapa d’ESO i Batxillerat.
Partint des de la pràctica real de la metodologia a l’aula, s’explica al futur professorat de secundària quina és la raó fonamental per la que es duu a terme el canvi metodològic en una societat caracteritzada pel canvi permanent i què es pretén aconseguir amb aquest canvi amb l’alumnat. Però sobretot es detalla Com s’organitza des de la realitat de l’aula el treball per projectes a Secundària.
Aquest curs s’ha obert la possibilitat que els alumnes del Màster puguen realitzar unes pràctiques voluntàries en la metodologia de projecte al centre de Secundària dintre de l’assignatura d’Innovació i Investigació Educativa. Una possibilitat que ja s’ha iniciat amb la participació de voluntaris-es al projecte de La CREATIVITAT NO ESTÀ EN CRISI de 1r de batx, L’HERÈNCIA DEL TIO MANEL de 2n ESO i JUGUEM AL LUUR de 3r ESO